.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنان نمايندگان اصلاح طلب مازندراني در نشست اصلاح‌طلبان در ساري

نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي گفت: مجلس هشتم با كار كارشناسي مداوم، سعي دارد تا اجراي طرح تحول اقتصادي را به بهترين نحو به مرحله اجرا نزديك كند.

علي‌اصغر يوسف‌نژاد پنج‌شنبه شب در نشست اصلاح‌طلبان استان مازندران افزود: كساني كه وابستگي به اصلاحات دارند، بايد وحدت داشته باشد.
وي با اشاره به اينكه چهره اصلاح‌طلبان در مجلس هشتم خوشحال كننده است، تصريح كرد: پول و نقدينگي جامعه اگر به سمت توليد هدايت شود كار كارشناسي صورت گرفته است.
يوسف‌نژاد اظهار داشت: در اين طرح اشكالات اساسي وجود دارد كه بايد با حمايت قوه قانونگذار و كارشناسان خبره حل شود.
نماينده مردم ساري در مجلس با يادآوري اينكه براي اجراي درست اين طرح، مجلس نيز بايد وارد شود، گفت: از كميسيون 15 نفره مجلس در اين طرح، سه نفر را اصلاح‌طلبان تشكيل مي‌دهند.
مخبر كميسيون صنايع مجلس با اشاره به اينكه نتيجه‌گرايي محور كار است، گفت: چهره اصلاح‌طلبان در انتخابات آينده مشخص‌تر خواهد شد.

نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين نشست با اشاره به اينكه هنوز فرهنگ خوبي براي برگزاري انتخابات بر اساس احزاب در كشور ما جا نيفتاده است، گفت: كساني هستند كه مواضع اصولگرايي داشته ولي در مجلس در گروه اصلاح‌طلبان قرار دارد.
محسن نريمان تصريح كرد: مجلس هشتم بايد تلاش كند تا نحوه اجراي انتخابات در كشور حزبي شود.
وي تصريح كرد: قصد دارم به مركز پژوهش‌هاي مجلس نامه‌اي بنويسم تا نحوه برگزاري انتخابات در چند كشور دنيا مورد بررسي قرار گيرد.
وي با اشاره به پيشنهاد طرح تحول اقتصادي توسط دولت گفت: شاخص‌ترين كاري كه در اين طرح قرار است انجام شود، پرداخت يارانه مستقيم به مردم است.
وي با انتقاد از نحوه ارائه طرح و مطالعات كارشناسي اين طرح اظهار داشت: اگر اين طرح به همين صورت اجرا شود، واقعا اتفاقي نمي‌افتد.

نماینده مردم شهرستانهای نوشهر و چالوس در مجلس نیز گفت: جامعه امروز در بدترین شرایط اقتصادی و سیاسی قرار دارد.
انوشیروان محسنی بندپی افزود: شاخص های اقتصادی نظیر گرانی، تورم و افزایش نقدینگی در کشور رو به رشد و نگران کننده است.
وی با بیان این مطلب که طرح تحول اقتصادی دولت نهم یک طرح نیست بلکه یک ایده است گفت: این تحول مبنای کارشناسی و علمی ندارد و نیازمند کارشناسیهای بیشتر است.
به گفته محسنی، طرح تحول اقتصادی در کشور اکنون بر خلاف نظر کارشناسان و تصویب در مجلس هفتم و هشتم است که در آینده صدمات و لطمات جبران ناپذیری را به بدنه کشور ایجاد خواهد کرد.
این نماینده مجلس یادآور شد: هدفمند کردن بدون کارشناسی یارانه ها در دولت نهم، ملت ایران را به تورم صد درصدی خواهند رساند و مرگ اقتصادی را برای ملت به همراه خواهد داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 مرداد 1387
آقایان .... جوانان دانشجوی بی گناه را پل ترقی خویش نسازید و به کشتن و زندان .... قبلا چکار کردید ؟؟؟؟!!!!
نا شناس 7 مرداد 1387
وای برکسانیکه که بر قاتلان دانشجویان حتی گمان بد هم نمی برند اما به کسانیکه فضای اظهار نظر را برای دانشجویان فراهم آوردهاند ، ایراد می گیرند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.322 seconds.